24/1

har ju börjat med mitt nya liv, simning 2 gånger i veckan. älska´rt, mindre kul när jag ska upp på morgonen men det är en annan femma.
har kört dubbelpass idag. simmade 1500m i morse, gick hem från badhuset och har vart på tömkörningspromme med Muzze, i världens brantaste och jobbigaste uppförsbacke. tanken är att både hästarna (rain va med också) och jag och emma ska bli biffar. lite dressyr på volter, Muzze kommer nog aldrig bli en dresserad häst.

annars har det vart ledigt idag, imorgon ska jag städa. kan inte sätta ord på lyckan jag känner för tillfället.
ska se lite webtv (naj tv-kanalerna vill inte funka, köpte fel sladd idag) och sen sova.
/ K


hej gos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0