åt samma håll.

har haft en ledig dag, jobbar söndag så det kändes gött att få två dagar lediga dagar i rad.
eftersom jag har börjat med mitt nyttiga liv så åkte jag och syrran till badhuset imorse, tjugo i 9 låg vi och plaskade i bassängen. en halvtimme senare hade vi simmat 1000 meter.
simning är nog den bästa träningen som finns enligt mig.
har städat lägenheten också, fick min nya kompis dammsugaren (inflyttningspresent från pappa, TACK som fan. den är jättefin bör tilläggas) hade en del skräp efter alva och albins hjälp med ihopskruvningen av alla saker. nu är det rent och fint. körde till och med diskmaskinen idag. bara älskar att ha en diskmasknin, ogillar verkligen att diska för hand.
har vart hemma på hjortvägen och käkat middag med mamma, pappa och katterna. har fredagsmys själv nu med larsa winnerbäck i lurarna, rätt bra han.
körde muzze igår, slog mig att för ett år sen hade han precis börjat få gå ut i hagen igen.... men nu är det fullt ös, han verkar tycka det är kul gammelgubben.
imorgon ska jag och pappa tvätta bilen, det behövs.....
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0