återupptagen träning.

Eftersom jag tydligen hade gjort av med för lite energi idag (och lite för att vi har tävling i familjen) tog jag en löprunda förut. Hade till och med reflexvästen på mig, då snackar vi seriös! Körde lite styrka när jag kom hem också, beach ( läs mariebergsskogens strand med 1658 småbarn) 2012 here I come.
Blev rätt sliten, vilket är bra då somnar jag fort sen.
Har lyckats sätta upp rullgardinerna själv också, det var inte så enkelt så det tog ett tag men jag är så stolt över resultatet.
Tittar på idrottsgalan och gråter en skvätt lite titt som tätt, det är ju så fint.
Muzze hade inte sin bästa dag idag, han knäckte en kätting. När den gick av så for han rätt i golvet/ Johannas boxdörr. Tror han blev lite förvånad puckot.
Imorgon jobbar jag hela dagen, det ska bli skönt.
Puss & kram
/ K


Superseriös javisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0