bajsdag

igår hade jag en rätt rutten dag, hade sönder en kruka och min fina silverhäst jag fick i pris på Årjäng med Nikki.
krukan är slängd, hästen kan gå att fixa med karlssons klister.
allt detta beror på mina helvetes värdelösa rullgardiner som bara huxflux åker ner och tar med sig allt.
pappa har vart här och fixat idag. vi lagade mat och så också, fint de.
imorgon ska jag nog införskaffa en dammsugare, det har blivit lite skräp från alla kartonger och sånt så det är dags att städa lite.
skrev i föregående inlägg att det skulle bli kul att jobba, tar tillbaka det. var det värsta jag har gjort i hela mitt liv. kräktes nästan ett x antal gånger. börjar få ont i magen inför nästa gång, som är imorgon.... om du finns däruppe gud hjälp mig! jaja det som inte dödar, det härdar.
får se fram emot att jag ska köra Muzzeman imorgon och ha lektion med mina härliga elever!
/ K


bild från foto a förra året, de va tider de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0