Flyttad

Nu har jag flyttat, det börjar bli riktigt bra här hemma hos mig.
Sladdar överallt eftersom de glömde att sätta eluttag på mer än typ 1, högst 2 ställen i varje rum. Måste klura ut någon smart dragning så sladdarna inte syns och jag kan få ström i hela rummen.
Satte upp viktigaste tavlan igår, vinnartavlan från oaks. Nikkis "dagens häst" pris står i fönstret, så inte Maria ska bli besviken.
Igår hade vi spelkväll hemma hos Alma, vi spelade ett spel en gång. Mitt lag vann, bara lite extra info sådär. Fick en hundkompis, min första tror jag.
Körde igång Muzzes vinterträning idag, pigg var bara förnamnet. Skrutt tyckte det va kul iaf.
Fick nytt jobb i fredags, inget märkvärdigt men jobb genererar oftast i pengar vilket kan behövas framöver.
Har skypat med Londonborna och ska snart släcka ner och ta kvällen.
/ K


Trött kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0