Life goes on.

Jag har insett, jag är lyckligt lottad.
Trivs som fisken i vattnet i lägenheten, den är liksom helt perfekt för mig.
Har en rätt bra bil (ja jag lånar den av pappa)
Har världens finaste skruttMuzze.
Har världens bästa vänner.
MEN nu kommer det. Det är ju det där med jobb, Har ju rätt mycket extra så jag överlever.
Fast nu håller det på att hända grejsaker så nu vet jag varken ut eller in. Min hjärna jobbar dygnet runt tror jag och väger för/nackdelar.

Städ - och tvättdag på Marieberg idag. Har tvättar 3 maskiner, bäddat nya lakan, bytt handdukar och läs noga nu KNÄSKURAT golvet i både kök och hall. Känner mig så jäkla vuxen!
Pappa va här förut och hjälpte mig med att få undan sladdar och halvfixat lampan i vardagsrummer, det är iallafall bättre än innan.
Jobbar i stallet imorgon, sen köra Muzze och sen möte med Värmlands ponnytravsällskap. Mycket häst imorgon med andra ord.
Snart dusch och mysa ner i mina nya lakan, nästan det bästa som finns det.
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0