Välförtjänta pensionärer

Jag flyttar, flyttar och flyttar.
Förstår inte hur det kan få plats så jävla mycket grejer i ett litet rum. Tydligen gör det för i mitt rum tar sakerna aldrig slut. Tänkte börja med kläderna som är i garderoberna idag, gjorde byrån igår och det blev lite slängt!
Annars har jag jobbat lite igår och och idag.
Travskolans finaste fyrbenta syskonpar lämnade stallet igår för pensionärslivet, 19 och 20 år gamla och totalt 17 år på travskolan är de värda det. Men uhamejen vad jag kommer sakna deras små söta huvuden tätt ihop så fort man kommer in i stallet. Pompe och Pax kommer vara extremt saknade av alla! Minns när jag körde mitt första lopp, bygdetrav med Pompe, vi kom överlägset sist, Pompe sprang så fort benen bar honom och jag hade världens största smile när jag lämnade banan.
Ska snart ta tag i min klädespackning för imorgon bosätter jag mig på min nya adress. Lite läskigt ska erkännas.
/ K


Pax och jag på luciauppvisning 2006, lille godingen.


Kommentarer
Postat av: nathalie

vilken fin blogg du har, vad heter ponnyerna du tävlar? :)

2012-01-15 @ 19:50:59
URL: http://nathalieling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0