mars 16

Har haft ledig fredag! Skönt och välbehövligt eftersom jag jobbar hela helgen.
Tog sovmorgon och fixade lite här hemma innan lillebror kom och hämta mig (han fick körkort i tisdags!)
Vi käkade lunch på älsklings-Oliven.
Ridtur på Turken under eftermiddagen, mys i skogen tillsammans med Emma & Perfect Glider.
Muzze hade vart på bushumör med Ylva när han skulle gå in idag, kul att monstret inte ska motionera på två veckor.
Har vart på mer jobbmöten under veckan vilket känns motiverande! På måndag börjar jag jobba på riktigt som efterträdare för min chef på travskolan, som tyvärr ska flytta till Skara. Kommer sakna henne och lille Qooper!
Fast vi kommer jobba tillsammans med Stina fram till påsk, då hon flyttar. Efter påsk och en period framåt kommer jag och stallansvarig Emelie ha delat ansvar vilket känns rätt skönt att ha någon att bolla idéer och funderingar med. Känns som det kommer bli, lite nervöst hur jag ska klara allt men men jag brukar tänka att jag stod ut en sommar som hästskötare då fixar jag allt!

Motionslivet fungerar också förvånasvärt bra. Hämtade cykeln hemma idag, nu jäklar ska jag börja cykla!
Tar en lugn fredag, imorgon jobbar jag och på kvällen träffar jag saknade twins och eventuellt mer folk!
Ha det BÄST!
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0