sjukling M

igår va ponnyn hos doktorn, inte kul alls. fått spruta i högra framknäet och kotan. röntgenbilder på det sparkade ajaj-benet, men det såg som tur var bra ut! nu äter han metacam, smärtstillande, i 8 dagar. skall sprutas i munnen, ytterst onödigt tycker ponnyn själv.
känns som lilla Muzzes kropp har börjat säga ifrån lite, gammelman kanske snart får lägga racerdojjorna på hyllan och bli kakhäst på heltid istället.

har vart på planeringsmöte med nya jobbet idag, la schema vilket ser ganksa bra ut för min del.
jobbat lektion ikväll, ungdomarna är duktiga. gick lite spontant på hockey efter jobbet med Tove, Abbe och Viktor. färjestad vann, alla jublade.

nu ska jag se ikapp top model som jag missade, eftersom jag prioriterade sport framför skönhet idag.
imorgon är jag ledig, vilket betyder lååååååång sovmorgon förhoppningsvis måste ladda upp inför helgen som jag misstänker kommer betyda brist på sömntimmar så världens bästa issa kommer från USA och mina älsklings twins kommer ifrån Stockholm. Kan inte annat än att räkna dagarna tills det är fredag!
/ K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vi kan inte annat än räkna timmarna tills vi får träffa våran favorit!!! <3

2012-03-16 @ 19:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0