sommartid.

Jag har gjort det igen!
Samma sak som förra året. Ställde om mobilklockan själv. Sen ställde den om sig automatiskt också.
Jag gick upp 6 imorse, va i stallet 7 och skulle egentligen börja jobba 8.
Nu är jag trött som bara den, somande i solen på altanen hemma på kroppkärr förut, somnade i soffan på marieberg förut. Somnar nog fan snart för natten tror jag.

Har inte hänt speciellt mycket annars, jag tvättar kläder och sover.
Igår firade jag Louise hemma hos henne i ödeskogen, mysigt. Kul att bo på landet, men det här tar nog priset. Blev nästan lite mörkrädd i bilen på skogsvägarna...
Hade middag med Martina, Maria och Pelle i fredags, jättebra kväll.
Lunch med Emilia också, välbehövligt prat blev det då!
Råkade springa ner på stan en sväng också på min lediga dag. En ny väska och ett par solglajjor blev det, otroligt nöj med glasögonen. Vädret gör det hela ännu bättre eftersom jag kan använda dom varje dag!
Ska ta PW nu, sen fixa nåt att äta. Sen sova kanske? Är det ok klockan sju eller?
/ K


Kommentarer
Postat av: Emilia

Det blev ett par solglasögon?? :-) Va kul!! Mysig och välbehövlig lunch, får inte gå så långt mellan gångerna! Våra upptagna liv ;-)

2012-03-25 @ 18:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0