spring i benen.

idag har energin fllödat. sov ikapp mina förlorade timmar i natt, så skönt och välbehövligt.
jobbade några timmat imorse, åkte hem och städade hela lägenheten verkligen ordentligt.
många säger att jag har väldigt rent redan men jag hatar när det är dammigt och äckligt.
åkte till M och fixade där, massagetid bokad och imorgon ringer jag veterinär Nina. nu ska här renoveras, skulle kört intervaller igår, inte kul. värmde och åkte hem....
hem och la i en tvättmaskin, sen till maxi och handla mat.
så nu är kylskåpet välfyllt, lägenheten ren och all tvätt tvättad. älskar´t.
glömde att jag tog en joggingrunda förut också, minst 5 km i rätt fin takt. stolt tjej.
lagade mycket lyckad mat efter springningen, kyckling med sås och ris.
nu känner jag när jag äntligen satt mig i soffan att jag borde sprida ut energin över flera dagar istället för att köra slut på all på en dag, menmen lika bra att passa på när man har myror i benen.
imorgon jobbar jag i hockeyaffären på morgon och travskolan på kvällen, gillar mina dagar.
ha det bäst!
/K


snart kommer min favorit hem (inte erik utan den andra knäppisen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0