teater & sånt

Hemkommen efter middag och teater med travbanans personal.
Trevligt, rätt god mat. Teatern var mest konstig, lite mer vuxenteater. Jag är ju "ung vuxen" som en viss person skulle vilja kalla det och alltså inte riktigt mogen för handlingen tror jag.
Kul att träffa Louou iaf och prata lite.
Annars har jag vart hästskötare idag igen, Heni ringde från Lökene igår och jag ryckte in idag.
Snälla, några jäkligt framgångsrika pållar har jag jobbat med idag. Tre hästar körda, det va länge sen.
Lite trött nu, tidig uppstigning imorse.
Imorgon är jag LEDIG, så himla skönt. Mello med mina favoriter imorgon kväll, de ville att faster skulle se med dom godingarna.
just det igår hade jag en mindre bra dag, började med att grannen hade skottat in min bil! jag skojar inte, verkligen skottat in den, snövall både framför och bakom. jävla gubbe. Denna händelse präglade i stort sett hela min dag, inte kul alls. Idag har det vart bättre, halkade bara nästan med en häst i varje hand, hällde vatten över hela mig när jag fyllde alla 12 vattenhinkar och fick grus i sporttoppen när jag körde rundbaneheat.
Ha en bra kväll!
/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0