jag skulle förstå om du ändrade dig och vände om.

Har sällskap av Melissa Horn och Lars Winnerbäck ikväll, rätt lagom känns det som.
Är riktigt, riktigt, riktigt trött.
Igår hade jag finfrämmat, Sandra och Ida var hemma. Även Julia, Lovisa och Hanet gjorde oss sällskap. Blev lite spontan utgång, som blev sådär lyckad. Träffade min amerikanska vän Issa, som vanligt hittade hon på rätt mycket bus. Finns ingen som lyckas som hon!
Mysigt att träffa tjejerna iallafall, det var ett tag sen.

I natt vaknade jag 04.26 av att jag hörde musik, grannen (som numera inte är så populär) hade slagit på stort med efterfest i sin lägenhet. Jag hade lust att gå ner och strypa hela bunten. Vid 6 lugnande de ner sig och jag kunde somna om igen.
Jag skulle nämligen gå upp och jobba klockan 7 imorse. Hade stallet och ansvarade för barnkalas.
Barnkalaset vågar jag inte ens beskriva. Hjälp var min första tanke, mer behövs inte sägas...

Imorgon börjar jag på nya jobbet. Ska även vara kvar på det gamla, cash is king som man säger.
Nu blir det sängen, ögonen är farligt nära att slå ihop av sig själv.
Puss & kram
/ K


när livet tar en vändning i fel riktning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0