barndagar & tävlingsdags.

har haft två bra dagar med mina favoritbarn Alva och Albin. igår besökte vi Mariebergsskogen, kollade djur och lekte i lekparken.
idag har Alva vart med till stallet och ridit på Muzze för första gången på säkert 4-5 år. sist slängde av henne i skogen, idag var han hur snäll som helst. fina skruttis tar sina nya uppgifter på största allvar.
dagen började med frukost på Kaviar med Louise och Andrea, hur mysigt som helst att bara sitta och töla lite. 
dagen avslutades med tre-rätters hos mamma och pappa. Tove har pojkvännen från Norrland hemma på besök och de gör allt för att få pluspoäng misstänker jag...
nu laddar jag om för ny jobbvecka! börjar närma sig sommaren med stormsteg, alla avslutningar och läger ska planeras. imorgon åker jag till Lindesberg med mitt fantastiska lag i "vi i travskolan" nervös lagledare, men detta ska vi fixa!
snart dusch och sängen, ska ju köra bil tidigt imorgon och är lite nervös för vägen....
puss & kram!
/ K






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0