koriander.


Blått tema igår!

idag är det söndag fast egentligen är det torsdag. nu blir det svårt för hjärnan resten av veckan att veta vilken dag det är.
jag är sjukt trött. igår var jag, Emma och Rebecca ute, Koriander. Blev en riktigt bra kväll! Precis vad jag behövde för att få upp humöret igen.
Efterfest med ett skönt gäng och det blev väldans sent innan vi la oss för att sova.

idag har jag tagit in alla djuren på travskolan och fixat lite med M.
lämnade bilen hemma idag så jag tog cykeln hem till mamma och somande i soffan där.
Känns som att risken för att somna i min egen soffa är rätt så överhängande.
har en lektion på travskolan imorgon annars är jag ledig, skönt som bara den.
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0