ponnyn levererar.

första maj idag, tiden går otroligt fort. snart är det sommar!
har haft lite försmak på sommaren idag, riktigt varmt och skönt ute.
ponnyn levererade på hoppträningen vi hade idag, finaste skrutt.
Malin red perfekt, Muzze stannade nästan inte en enda gång!
Emma & Malin lurade även upp mig i sadeln i converse och för stor hjälm. Tog några hinder, sjukt läskigt men jag satt kvar.
vi körde en liten korvgrillning med min nya sjukt snygga, rosa grill.

valborg igår, mina fötter är brutalt misshandlade idag. blödde när jag kom hem i natt.
öppna skor är inte rekommendera på ett överfullt nöjes.
kvällen var väl helt okej, finns saker som stör lite sådär.
imorgon ska jag slutföra min licenskurs och köra provlopp med Teean, nervöst men kul!
funderar på dusch och kanske wermland foreever innan det blir sängen.
Puss & kram
/ K


nya grillen, så fiiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0