Summertime.

26 grader ute. Jag klagar inte speciellt när jag har ett jobb där man får vara ute rätt mycket.
Har vart och avverkat mitt sista pass på andra jobbet nu på morgon, ska bli så skönt att slippa det faktiskt...
Ska äta lite lunch, blir dock sjukt osugen när det är varmt (är som ett barn jag vet)  Sen ska jag åka ner till Färjestad för att jobba där, lektion ikväll med alla glada barn.
Till helgen är det Elitloppet, ska bli så jäkla kul!
 
I måndags åkte jag ju till Årjäng med Pelle och Molle. Ride Lie startade och VANN! Han va så fin och Martinas skrik hördes nog ända in till Årjängs centrum.
Ponnyn va ridhäst igår igen, det trivs han med lille skutten.
Dags att laga mat!
Ha det bäst i solen!
/ K


för ett år sen var jag och brudarna i Ayia Napa, vore inte fel att spola tillbaka tiden alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0