tusen bitar.

Just nu känner jag att det är lite motvind i mitt liv, eller lite är väldigt snällt beskrivet. Det blåser fan storm emot mig.
Är sådär extra känslig också, tänk på det innan Du väljer att säga nåt elakt/opassande/dumt/kritiserande till mig. Då bryter jag ihop, inte när någon ser förstås. Då känner jag mig som en mes.

Ponnytävlingar på Färjestad igår. Inget som behöver tas upp egentligen. Det gick BAJSdåligt.
Men Köttbullen visade fina takter och vann med Emma. Jag grina, sa ju att jag har en känslig period.
Stockholm under veckan var inte heller någon höjdare faktiskt...
Veckans bästa måste vara att jag fick reda på att jag och twinsen har en veckas semester samtidigt, nu ska här planeras resa! Det kommer bli grymt bra.
Nu ska jag snart ta en dusch och sova, trött som bara den och har massor att göra imorgon på jobben.
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0